dimarts, 17 de novembre del 2015

CALENDARI D'ADVENT 2015

A casa ja és tradició comptar els dies que falten per a Nadal amb els calendaris d'advent casolans!
Aquest any la tècnica estrella es l' SCRAP!




En primer lloc, els materials:

Cada frontal de la calaixera es decorarà amb un paper estampat diferent. En primer lloc es dibuixa el contorn del frontal en el revers del paper i es retalla:


Seguidament posem vernís cola al frontal del calaixet i col·loquem el paper...


Després de posar els papers decorats caldrà tornar a passar per sobre una capa de vernís-cola que li donarà més consistència i també un acabat més polit.  

En aquest cas he fet servir paper d'scrap, paper de "decoupage" i també roba adhesiva.

Una vegada tenim tots els calaixos folrats... només caldrà enganxat els numerets i llestos!

ara només em caldrà posar una pista a cada calaix per a trobar la sorpresa del dia... Els meus fills es fan gran per a algunes coses però encara els hi encanta buscar qualsevol cosa que sigui una sorpresa!





4 comentaris:

  1. Que xulo!
    On trobes les caixes de cartró?

    ResponElimina
  2. Es preciós! jo també m'apunto a saber d'on has tret la calaixera de cartró!!

    ResponElimina
  3. La calaixera la vaig comprar a Creativa Barcelona però no recordo l'estand!!!
    Jo crec que la podreu trobar a botigues d' scrap com

    http://santspaperets.blogspot.com.es/
    http://www.scraphousebarcelona.blogspot.com/
    http://scrapblokum.blogspot.com/

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...