dimecres, 19 de març del 2014

MANUALITAT DIVERTIDA PEL DIA DEL PARE!

Bé! En primer lloc voldria felicitar a tots els papis que llegeixin aquest post! 
En un dia tan especial com avui, tot i que ja us vaig oferir algunes alternatives per a fer amb les vostres peques a casa... us presento el regal que hem fet a casa al pare de les "criatures". 
És molt senzill però ben econòmic i divertiT! Un imanT de nevera personalitzat!

Aquí les imatges!



Aquests sOm el papa i la mama i m'encanta que m'hagi dibuixat cantant!!! Deu ser que a les nostres estonetes de cotxe diàries no paro de "tararejar" tot el que posen a la ràdio!
El papa està espectacular amb el seu barret groc(que per cert no en porta mai).

Algunes fotos del procés...








Al papa de les criatures li ha encantat el regal! 
I ara, la nostra nevera sembla més un museu infantil que no pas un banc d'aliments!



Ah! Ja m'oblidava, us volia recomanar uns imants que venen a "TIGER" que són ideals per disfressar fotos. Mireu quina xulada!





FELIÇ DIA PAPIIIIIIIIIS!

4 comentaris:

  1. Genial, els teus petits són uns grans artistes !!!!
    Un regal encantador !!!!!
    Petonets guapa

    ResponElimina
  2. Molt guai! Aquest any ens hem inspirat de manera similar: nosaltres també hem partit de fotografies. Ho explico en quan pugui! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tinc ganes de veure-ho!!! Ara mateix vinc pel teu bloc a fer-te una visiteta....

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...