dilluns, 25 de març del 2013

PINTEM LES FINESTRES? LA PRIMAVERA.

A casa hem celebrat l'inici de la Primavera d'una manera molt especial.
Primer unes imatges i després us explico!





Heu vist que plouen ous de Pasqua? Boníssim!
És una activitat del tot senzilla. Simplement necessitareu retoladors de pintura a l'aigua de diferents colors i molta creativitat!

Els meus peques han gaudit moltíssim! A més, quan ens cansem de veure aquests dibuixos... un drap mullat i a fer noves creacions!!!

Algunes imatges més!







Per acabar, hem hagut de decorar també la porta de l'habitació amb els famosos "angry birds". Total, que tinc els vidres de casa que així sembla un museu!



Feliç setmana a tothom!

2 comentaris:

  1. Hola maca!!! que guapuuuuu on has comprat els POSCA¿¿
    un petonàs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Al Figuerola de Sabadell!!! :O)
      Quan els vaig veure en una xerrada no sé ni on... em vaig inspirar i ja vaig veure els vidres de casa de tots colors! Jejeje!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...