diumenge, 9 de desembre del 2012

PARTICIPEM AL CONCURS GARAÑECOS!!!

Fa pocs mesos, un bon amic, l'Òscar, em va passar aquest enllaç. Com que em coneix, ja sabia que m'encantaria el projecte!



No em direu que només veure el cartell de convocatòria no us entren ganes de participar!!!
Doncs bé, els meus peques i jo vam enviar els dibuixos de la nostra família  Cliqueu!!!

Finalment el dibuix de l'Arnau està seleccionat en un projecte que em sembla però que molt maco!!!
Aquest és el dibuix:


L'Arnau va dibuixar al seu germà així que la participació és doble!!!

Aquests són els dibuixos seleccionats:  Cliqueu!!!

La Wen és la promotora d'aquest encantador projecte de convertir els nostres dibuixos en ninos. 


Es defineix com : "Ilustradora, pintora, muñequista y mamá".
El projecte va més enllà de fer el nostre nino... aviat ens explicarà en el seu bloc la gran idea per a fer dels petits dibuixants també uns grans escriptors!!!

L'Arnau està encantat i és per això que he pensat en fer aquesta entrada al bloc! 
Us aniré informant!!!

Bona setmana a tothom!




5 comentaris:

  1. Doncs segur que quedareu en bona posició. Aquest dibuix és genial, a mi m'ha encantat! Gràcies per la informació, després en faré una ullada. :) Petonets.

    ResponElimina
  2. Quin projecte més originalk i divertit, m'ha encantat!!
    Ah! Per cert, si et passes pel meu bloc i trobaràs una coseta. Un petonàs.

    ResponElimina
  3. Hola guapa passa't pel bloc que t'hi espera un regalet molt especial !!!!!
    Petonets !!!!!!

    ResponElimina
  4. Bueno, que idea más bonita!!, sacar de la segunda dimensión un dibujo para llevarlo a la tercera :) ójala gane!... y si no a hacerlo de todos modos :)
    Un saludo

    ResponElimina
  5. QUé proyecto taaaan chulo, me encanta! Y el dibujo también!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...