dijous, 1 de novembre del 2012

RECEPTA: GALETES DE MANTEGA PER HALOWEEN.


Avui… una de galetes!
Aquests dies de festa hem estat cuinant però que molt.
Hem fet unes galetes de Halloween amb la tieta Eli que, com ja us vaig comentar en alguna altra entrada és una gran pastissera!
En primer lloc, els resultats:



Ingredients:
- 150 grams de mantega.
- 75 grams de sucre glass
- 250 grams de farina
Per a la decoració:
- 1 clara d'ou
- 250 grams de sucre glass
- Colorants alimentaris

En primer lloc batem la mantega.


Afegim el sucre i la farina a poc a poc i la barregem bé amb la batedora.


Acabem de fer la pasta amb les mans (això és el més divertit!)


Ja tenim la massa llesta. Ara a donar forma!



I cap al forn durant uns 15 minuts aproximadament (vigileu pq si són massa primes es poden cremar!).


Un cop cuinades... passem a la decoració! Va estar un moment genial per als peques. Van fer unes galetes de Halloween del tot personals.




Una tarda del tot aprofitada. No em canso d'agrair a la meva cunyada la paciència que va tenir amb els meus dos petardos!!! 




Una tarda dolça, dolça!


2 comentaris:

  1. UAUUUUUUUU quina bona pinta aquestes galetes a més molt creatives i terrorífiques !!!!!
    Els teus petits són uns grans xefs !!!!
    Petonets guapa

    ResponElimina
  2. Us han quedat genials!!! Mare meva, a més tenen una pinta estupenda!!! Nyaaaam. Abraçades exquisites! :)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...