dilluns, 30 de juliol del 2012

JOGUINES ALTERNATIVES: FENT UNA CIUTAT.

Fa uns quants dies vaig trobar una imatge encantadora al Pinterest...


Així em va entrar el neguit creatiu i em vaig posar "manos a la obra" per crear una mini ciutat pels peques de la casa.
A veure que en penseu...






He utilitzat dues fustes pintades amb pintura de pissarra, taps de suro, canyetes i boles de "porexpan". La resta són joguines dels peques.







Les senyals de trànsit...




I... a jugar!!! S'ho estan passat pipa amb aquesta nova joguina feta a casa. 






Bona setmana a tothom!!!

9 comentaris:

  1. Quina ciutat més xula!Segur que s'ho van passar pipa fent-la i després jugant-hi.M'apunto la idea pels meus peques. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb la Marta!
    D'aquí poquet aquesta ciutat es farà més gran :)
    Ja ens aniràs informant, eh?

    ResponElimina
  3. Com sempre genial. M'encanten les teves idees!!!
    Segur que els teus nanos s'ho van passar la mar de bé !!!!!
    M'apunto aquesta magnífica idea !!!
    Petonets !!!!

    ResponElimina
  4. A casa teva no pareu de crear! Genial aquesta ciutat!
    Petonets!

    ResponElimina
  5. Me gusta mucho!! Y me apunto la idea de las señales de tráfico ;)

    ResponElimina
  6. Gràcies noies! Un plaer compartir!!! Muak.

    ResponElimina
  7. Guau, que xula !!! quines ganes de jugar-hi, jejej. Ens hi apuntem !

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...