dimecres, 4 de juliol del 2012

ART MARINER: KIRSTY ELSON.

La Kirsty Elson és una creativa dissenyadora britànica que fa aquestes meravelles que seguidament us presento:







La Kirsty va estudiar a l'Escola d'Art de Cambridge. Ella va optar per compaginar la part més creativa amb la maternitat del seu primer fill.
El material que utilitza és material recuperat de les platges com trossos de fusta provinents del mar, claus, branques...
Fa autèntiques meravelles amb aquest material que per altres seria brossa:




Altres tècniques que domina la Kirsty Elson són el collage:



I els treballs amb roba:





Un treball exquisit que he pensat que no un podíeu perdre!
Aquí us deixo les seves adreces oficials per si voleu ampliar informació:


9 comentaris:

  1. M'han agradat moltíssim les obres fetes amb material recuperat!! gràcies Olga per compartir-ho.

    ResponElimina
  2. Uauuuuuuuu Olga quina meravella aquestes obres!!!!
    Moltes gràcies per donar a conèixer aquesta artista. M'ha encantat!!!!!
    Petonets ben estiuencs

    ResponElimina
  3. Molt. molt maco ... quantes idees , que bé !!

    gràcies !!

    ResponElimina
  4. Aquest matí m'han regalat un munt de retalls de llí... tinc ganes de treure la màquina de cosir... però el Marcel mama cada... 20 minuts???... no, no hi ha per tant pero em fa mandra tot... que bé veure coses tan maques que fan ganes de fer coses de nou... ja s'ha despertat!!!!
    una abraçada
    Irene

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tota aquesta creativitat retinguda sortirà de cop quan comencis a tenir més estonetes!!!
      Caram el Marcel! De ben segur que està creixent rapidíssim!!!
      Per cert... És preciós!
      Un petonet, Irene!

      Elimina
  5. Olga!! Si et passes pel meu bloc hi tens una coseta per tu!
    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  6. Beautiful art work.
    Especially the houses and the boats.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...